tisdag 5 april 2016

HURTBULLE & DAGENS





Redo att intervallspringa runt kanalen. Jag svär att det är typ en miljon kilometer runt men Henrik menar att det är 1,5 km, typ




Färdigsprungen, duschad, påklädd och redo för dagen. Jag älskar polo tydligen då det knappt finns någon bild på mig utan nu för tiden



Denimblå Levi's, en svart polo och kritvita Adidas - så ser jag ut idag

  
  
  
Ja men hej tisdag!  
  
  
Idag var dagen då jag skulle ha ett möte jag varit så där fruktansvärt nervös inför men också taggad att få avklarat. Vad händer då? Jo det blir framskjutet tills imorgon. Det var nog lika bra det för jag var inte upplagd för möte idag, jag känner inte att jag är i mitt essä. 
  
Kom precis hem efter att ha varit till veterinären med Selma som har fått Salvor och sprutor. Salvorna ska vi fortsätta med i 2 veckor ungefär och så ska hon ha barnstrumpa på benet. 780 kr fattigare åkte vi från doktorn och jag tittade på henne under tiden jag betalade och sa "du är en hund att vara dyr i drift iaf". Sket väl hon i och fortsatte att gröpa sig själv i arslet.  
  
Veterinären tyckte jag var rolig iaf 
  
Förmiddagen spenderades på kontoret där det inte går en sekund utan att jag skrattar åt något eller någon. Sist ut är en utav grabbarna där och hans ögonbryn. Och hår. Han är så där skön och tokgul att det inte går att inte skratta bara man ser honom. Han ser alltid ut som att han har en hemlighet eller har hittat på hyss eller ska hitta på hyss. Förstår ni? Jag ser ju det diräkt och blir så fånig själv och alldeles spattig. Needless to say att det inte blir mycket gjort för oss :D 
Nä men vad flummigt det här blir. Hur förklarar man humor liksom. Det går inte. Skulle man förklara mig och min humor skulle det ju låta som om att jag led av frrruktansvärda psykiska åkommor. Nästan som om jag vore sociopat eller något. Jag är ju skitrolig och har en exceptionellt bra humor så det kan ju inte stämma. 
  
  
Känns som att jag alltid avrundar mina inlägg på samma sätt - nää, men om jag ska snöra på mig skorna och gå ut med sjuk och nödig hund då. Gud hjälpe mig, är det vad mitt liv krympt ner till, att gå ut med hunden och plocka bajs..  
  
  
Ha en fiiin tisdag vänner.  
KRAM 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar